There was an error in this gadget

Friday, July 30, 2010

ya salah saya..maap

aritu.mase korng nanges ramai ramai..
irdina ade luah kan rase ta puas ati terhadap aku aten nan qyla..
tapi mase tu aten nan qyla tade ..aq sorng je
aq sorang jer yg mendengar tomahan tersebut
dyer cakp,kami sombng ,bongkak,riak dan sangt memntingkan diri
kami selalu tinggalkan kawan dibelakng dan jalan kehadapan tanpe menghiraukan masalah mereka
mereka kami gelar kawan tapi kami ta layan/hargai mreka seperti seorang kawan.
qyla nan aten refuse ntok mendengar cz itu bukan masalah mereka..

aku rase terkejot sangat sebab bila dipikirkan balik memang itu yang kami bt..
tinggalakan mereka tanpa memberikan mreka layanan seperti seorng kawan,
aq rasa sangat sgt sebak mase tgk irdina nanges,,,
rase bersalah yang amat..aq imbau kembali mcm maner kami tinggalkan dyer..
mcm mane kami layan dyer..

khairuna cakap aku baik. baik sgt,, aku ta mcm dyrng,,,
cuma aq tersalah pilih kawan....
aq ta pandai menilai dan mencari kawan...
then aq rase sebak sgt2.btol ke aku slah pilih kawan,,,
aku nak berubah,,,
aku tanak irdina, azrin dengan yg laen nanges,,
aq tnak tinggalkan dyrng,,,
aq ta berniat pown..aq cuma ta perasan,,,
mungkin btol ckp khairuna yang aq salah pilih kawan
qyla, aten: btol ke korang bukan kawan yang sepatotnya ??
aq salah pilih kawan... korang selalu bt aq menanges,,
korang ta perasan pown kan... setiap patah perkataan yg korng ucapkan tu
berikan mksod mendalam tau!!
THEN SAPE YANG PATOT AQ KAWAN?
APE YG PATOT AQ BT??



1 comment:

  1. ae : friends is like a roller coaster it has its ups and downs.
    when once we have friends there will be friends forever . penah denga kawan clash ? takkan . think deeply :)

    ReplyDelete