There was an error in this gadget

Friday, July 9, 2010

SITI AQILAH DAN SYUHADAH

aisha emelia bersama siti aqilah IBRAHIM yang kecil molek. saya duduk bersebelahan dengan beliau didalam kelas,,idea bodoh dan merapunya menyebabkan saya tidak mampu untok fokus pada guru,, pandangan kami selalu nya tidak sama oleh sebab itu saya selalu bergadoh denganyer,,at the end of the story faten yang tolong selesaikan..walaupown kata kata siti aqilah banyak menguris hati saya tapi dengan berkat kata katanya itulah yang menyedarkan saya tentang kesilapn kehidupan yang telah saya lakukan...dyer mengajar saya bahawa dalam hidup ini kita tidak akan selalu menang dan ada pasang surutnya..dyer juga mengingatkan saya bahawa semua yang berlaku dalah suratan takdir
plus:beliau mengajar saya ntok melepaskan geram dengan menyumpah seranah manusia yg digerami..haha



No comments:

Post a Comment