There was an error in this gadget

Friday, July 9, 2010

SHUHADAH

aishaemelia bersama shuhadah atau nama saintifiknyer adah,,act saya baru mengenalinya pada tahun ini rentetan kerana saya menetap di ASRAMA PUSAT SULTAN ISMAIL..beliau adalah sorang peerempuan yang boleh dikatakan misteri bagi saya kerana sy sebagai kawannyer tidak tahu keluargannya bagaimana,,,tetepi saya tahu bahawa dyer telah banyak lalui pahit getir kehidupan diantara kami semua,,bagi sya dia adalah seorang insan yang tabah dan matang,,walaupown dari sudut pandangan saya beliau merupakn seorng yang bangga diri tapi itu tidak menjejaskan perasaan tabik saya kepadanya,,walaupown saya tidak tahu dengan jelas dari maner dyer datang tapi sya akan berusaha untuk menjadi antara kawan terbaek yang pernah kamu miliki..hee

No comments:

Post a Comment