There was an error in this gadget

Friday, July 30, 2010

dear you.

irdina, saya janji takkan tingalkan awak dan bt awak menangis lagi
azrin, maap sebab selalu pinggirkan awak...
saya bukannya sengaja tapi saya terlalu seronok dengan
kehidupan sehingga alpa denga perasaan kawan sendiri.
khIRUNA saya hargai nasihat awak.. saya nak jadi yang terbaek..yeah..
hargai ibu bapa selagi mereka masih ada.
ayat tu masih terngiang ngiang doe..
izzati.. kau ganas.. aq slalu pkol kau tapi aku tau kau ta kuat
kau ta kuat ntok terima kenyataan.. hadapi realiti
kawan, redhalah dengan suma tu..
aq tau kau tak kuat kan..taper aq kan ada and aq bley tlg kau

forgive me to my all friends:
yup,, disebabkan terlalu riak dan terlalu mementingkan keseronakn kehidupan
aq lupakan korang.. maybe bukan sumer org tapi
tetap ade yang terasa hatii
i'll try ti fix myself...



1 comment: