There was an error in this gadget

Friday, July 16, 2010

book?? not my type

BUKU RUJUKAN??
herm kalu bace buku citer ke buku novel ke
aku boley trima lagi...
mmg aku akui aku bnyk buku rujukan
tapi sikap malas yang amt ntok bace..haha
aritu ingat nak study sains
baru bace tiga perkataan mata dah lentok..
haha..so macam mane aishaemelia selam ini mampu ntok skor??
FOCUS dlm kelaslah..
mybe classmate aku tak percaya bahawa aku pernah
fokus dlm kelas dan asyik tido jer
tapi dyrng tak perasan mase aku tidor,
aku dengar aper yang ckgu ckp..haha
mmg sejak azali lagi aku mcm tu,

No comments:

Post a Comment