There was an error in this gadget

Friday, July 30, 2010

.

face the reality my friend
and u will find the truth
dimana kamu akan temui dan sedar akan semua yg telah kita lakukan
semua perasaan yang telah kita lukakan
semua orang yang telah kita tinggalkan tanpa kita sedari.
berapa banyak kesalahan dan dosa yang telah kita lakukan
setiap perkataan yang keluar dari mulut kalian memberikan maksod yang mendalam
terhadap orang yang mendengarnya
siapalah saya untuk menilai kawan kawan saya
siapalah saya untuk menidak kan setiap penyataan korang
tapi siapalah kamu untuk menghalang saya bersuara


dear you.

irdina, saya janji takkan tingalkan awak dan bt awak menangis lagi
azrin, maap sebab selalu pinggirkan awak...
saya bukannya sengaja tapi saya terlalu seronok dengan
kehidupan sehingga alpa denga perasaan kawan sendiri.
khIRUNA saya hargai nasihat awak.. saya nak jadi yang terbaek..yeah..
hargai ibu bapa selagi mereka masih ada.
ayat tu masih terngiang ngiang doe..
izzati.. kau ganas.. aq slalu pkol kau tapi aku tau kau ta kuat
kau ta kuat ntok terima kenyataan.. hadapi realiti
kawan, redhalah dengan suma tu..
aq tau kau tak kuat kan..taper aq kan ada and aq bley tlg kau

forgive me to my all friends:
yup,, disebabkan terlalu riak dan terlalu mementingkan keseronakn kehidupan
aq lupakan korang.. maybe bukan sumer org tapi
tetap ade yang terasa hatii
i'll try ti fix myself...



ya salah saya..maap

aritu.mase korng nanges ramai ramai..
irdina ade luah kan rase ta puas ati terhadap aku aten nan qyla..
tapi mase tu aten nan qyla tade ..aq sorng je
aq sorang jer yg mendengar tomahan tersebut
dyer cakp,kami sombng ,bongkak,riak dan sangt memntingkan diri
kami selalu tinggalkan kawan dibelakng dan jalan kehadapan tanpe menghiraukan masalah mereka
mereka kami gelar kawan tapi kami ta layan/hargai mreka seperti seorang kawan.
qyla nan aten refuse ntok mendengar cz itu bukan masalah mereka..

aku rase terkejot sangat sebab bila dipikirkan balik memang itu yang kami bt..
tinggalakan mereka tanpa memberikan mreka layanan seperti seorng kawan,
aq rasa sangat sgt sebak mase tgk irdina nanges,,,
rase bersalah yang amat..aq imbau kembali mcm maner kami tinggalkan dyer..
mcm mane kami layan dyer..

khairuna cakap aku baik. baik sgt,, aku ta mcm dyrng,,,
cuma aq tersalah pilih kawan....
aq ta pandai menilai dan mencari kawan...
then aq rase sebak sgt2.btol ke aku slah pilih kawan,,,
aku nak berubah,,,
aku tanak irdina, azrin dengan yg laen nanges,,
aq tnak tinggalkan dyrng,,,
aq ta berniat pown..aq cuma ta perasan,,,
mungkin btol ckp khairuna yang aq salah pilih kawan
qyla, aten: btol ke korang bukan kawan yang sepatotnya ??
aq salah pilih kawan... korang selalu bt aq menanges,,
korang ta perasan pown kan... setiap patah perkataan yg korng ucapkan tu
berikan mksod mendalam tau!!
THEN SAPE YANG PATOT AQ KAWAN?
APE YG PATOT AQ BT??



release tension

28julai2010
mase aritu ader koko..ader tarian satu malaysia..
memang bes tapi yang ta bes nyer adalh mase rehatnyer
ader dua kelompok kumpulan,,
aku nan member tgh lepak..pastu ternampak
sorng member ktrng ni nanges,,
agu pegy tmpt dyerng sbb aq concern..yg laen sumer bt bodo mcm biasa

aq tanyer naper??
dyrng ta jawab..aper yng aku nampak kat situ..izzati dengan khairuna nanges
aq buntu gler, ditambah lagi dengan idung aku yang gatal mase tu,,
then lepas calm down..dyrng bukak cter,
sumer pasal pelajaran,,khairuna risau sebab dyer bakal
menghampakan bapak dyer,,,
ditambah lagi dengan masalah keluarga dyer yg ta bley aq ceeritakan,
khairuna..aq nak tolong tapi masalah kau
terlalu berat,,aku ta ad kekuatan ntok menong..sorry!!

examination


haha..result saya terok lah
erm..macam maner ni?? taun depan nak periksa
haha..aishaemelia rase cam kena bala lah
KNAPE??
sebab saya rasa saya agak kurang ajar,,haha
erm pastu dalam kelas selalu tidor...
hee
maap dan ampun sumer cikgu,,

my teacher,,

ustaz saya=)
haha..ustaz..saya betol betol tulis ni,,haha
abdul rahman. tulah namanya,,haha
teramatlah sporting tapi skali dyer tengking..singa yang lapo pown bley pengsan
haha..tadelah..gurau ja..
herm..dyer baru masok mohdkhalid taon ni..so
aishaemelia dan rakan rakan ta berapa nak mengenalinya
but..... beliau adalah antara cikgu yang saya hormati
beliau rapat nan semua pelajar tak kira status..
yang kaya,ta kaya,famous, ta famous..sumer dyer sapu abes,
tade pe lagilah..tato nk tulis per
tadi cam bnyak idea
.tetibe prot lapo and sumer idea ilang
p/s ; beliau amat suka bt muka,,'
macm mcm beliau bley bt,,tak caye,,cbelah suruh dyer,youh
..............maklumat lebey lanjut silalah tanyer pada tuan punya badan..hee
=)

buka puasa



haha..mase aritu an,,aishaemelia bersma rakan rakannya
berpuasa..mak aih..pada hari tersebut..cuaca teramatlah panas
bahang yang amat..hee
pastu mase time nak buka tu..aku pergi la ke dorm kawan2 ku yang laen
tapi dyerng kater tayah buka kat bawah..
bapak adah nan aten dah sponser..
mase time buka tu..cam ta semua plak an ktrng telan..haha
lawak bley?
herm..pastu mase ktrng mkn ader sekor kucing miang SSI nak curi
or food..herm aten yg mmg takowt nan kucing sudah cuak gler muka dyer.haha
lawak ..ktrng makan semua bnda bi r..sedap..
thanks friends...